Saturday, June 7, 2008

My Camera-Whoring Post

Hey everybody :)

I haven't blogged in a bit cuz I really didn't have anything to blog about, and I STILL dont' really have anything to blog about, but I'm just forcing one because I just felt like blogging and I felt like in a camera-whoring mood since I don't think I've ever really camera-whored much before. (whenever i post a lot of pics of myself, i end up feeling bad cuz i feel like im some attention-bitch, but today I don't feel so bad about it)

I tried on an outfit that I haven't gotten to wear outside yet. I still have to shorten the straps cuz I'm too short for them lol. Aside from that, I still played around with the look. These are pics I took from....yesterday I think...?

Sorry about my hair, I didn't feel like brushing it so it looks sorta messy ^^() I also apologize for my super super super shiny face. My face gets so oily @_@

I'm wearing a brown-faux crocodile(...or..snake?) skin headband and a Charlotte Russe heart-charm necklace and Charlotte Russe white dress that was on the clearance rack for $7! i LOVEEE good deals ^___^........or maybe it's just that im cheap hahhaha--nevertheless i love finding good deals--don't we all? :D







wow...my hair is getting so long its like down to and slightly past my boobs


I'm just wearing mascara and NYX Lipgloss in Beige (i like how the flash made me look like i have a decent face here when in reality it isn't the case! XD)


...and for some odd reason, the dress makes me feel like I look slightly pregnant due to the Empire waist design of it hahaha--also my mirror is weird...it's slightly curved in the middle making objects look wider than it really is, and then if you look at yourself in the mirror on the very far left and/or the very far right, things look skinnier. I shouldn't believe anything a mirror shows me unless it's pin flat straight with no curvature XD

hmmm...what else to talk about....I feel like talking. I had a bad morning/early afternoon, so I feel like talking since it seems to make me feel better--so thats why this is some random post cuz it made me feel better XD. Kept my mind busy and allowed me to have something to do.

umm..... My neutrogena mineral pressed powder is running out...I still have a lot, but Im starting to see the "imprint" of the bottom of the pan.....this is exciting XD I've never used a product like this and have never seen the bottom before. But this leads to having to find another temporary pressed powder and I can't figure what to buy that would match my face. This Neutrogena one is a bit too light (thought it still works out ish) and I'd like to find one more oil-absorbing too. I went to CVS yesterday and took out my neutrogena compact and compared it next to the Maybelline Dream Matte powder in Sand, and sadly, Sand is looking a tad too tanned for my skin. *sigh* I was looking forward to it too. Perhaps I'll buy it anyway later to try it out and return it if it doesn't work or something. I think the problem is that I can't find something without "mineral oil" or "bismuth oxychloride" or "sulfates" in it....I know there are lots of products out there in the drugstore that are good but alas, they have ingredients Im allergic to.

Maybe I should switch over to department store brands? Though more expensive, I'll probably be guaranteed to find my shade...? Iono....AAAAA

suggestions please? ;.; the more affordable the better.

.......Im about to get a debit card when I turn 18....which is coming up soon...but I know I probably won't be able to use it unless it's for emergencies since stuff I would buy would be recorded into the account...

oh please somebody give me a visa gift card again *pokes relatives* >.>....

thanks for whoever read my random camera whoring post XD

5 comments:

ilurvemakeup said...

Aww my snuggles :) Nothing wrong with cam whoring :) Least you're not half naked showing the world your goodies teehee ;) :P I don't think the dress makes you look preggers lol Silly!

' * : . b | u 3 . : * ' said...

you have the same camera as me :)

yeah empire waists do the same thing to me, especially since i don't have much in the chest area to balance things out :S

sorry i can't help with the powder issue! but visa gift cards are awesome lol.

jie jie said...

I love deals you get from there. I just got some tops but it was $11 each on clearance.

Anyway, this is your blog, go crazy in cam-whoring! I've been wanting to get that NYX l/g, but still waiting on CC for free ship.

Emilee @ GMM said...

The dress looks cute on you. Doesn't make you look pregnant at all. :)

I like EM for affordable mineral makeup, although I remember that Vanessa liked the Maybelline mineral liquid foundation.

Have you tried the NYX concealer jars? I've heard that they're very good and opaque, although I've never personally used it.

IchigoBunnie said...

lurve & jiejie: lol thank you :)

blue: lol yup, we're in the same boat for the dress haha

emilee: my CVS actually had testers for the Maybelline liquid mineral makeup, but sadly none of the colors matched my face :(, they were either too pale, too orange/beige, or too brown for me.

I actually do have the NYX concealer in a Jar, except the problem is the color XD. I bought "Fair" thinking it would come out correctly but it is WAYYY too light--I should have gotten Beige. Plus, it has Mineral Oil in it, and I shouldn't be using products with mineral oil since i'm acne prone and oils clog my pores :( Thanks for the suggestion though! ^_^

Disclaimer

All products are 100% my opinions and thoughts. I am not paid to review any products I post. Use the product and advice/suggestions at your own discretion. Thank you!

Thanks for Visiting!